.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات جدید درباره سفر محرمانه قذافی به تل آویو

اخبار رسیده از طرابلس، پایتخت لیبی حاکی از آن است که فرزند دیکتاتور این کشور، محرمانه به سرزمین اشغالی سفر کرده است.

در همین حال، منابع دیپلماتیک صهیونیستی، روز گذشته از سفر «سیف الإسلام قذافی» فرزند «معمر قذافی»، دیکتاتور لیبی به سرزمین های اشغالی برای دیدار و گفت وگو با سران ارشد این رژیم خبر دادند. او برای اندیشیدن تدابیر لازم، از راه قبرس به تل آویو سفر کرد تا رسانه ها از سفر وی آگاه نشوند.

این منابع آگاه در ادامه افزودند: این سفر، سه روز پیش انجام شد و مدت آن بسیار کوتاه بود. مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نیز از این سفر غافلگیر شدند. هدف از این سفر، درخواست کمک «قذافی» از رژیم صهیونیستی برای نجات رژیم پدرش بود.

این منابع دیپلماتیک صهیونیستی همچنین افزودند: «سیف الإسلام قذافی» از مقامات ارشد اسرائیل خواست، برای نجات رژیم لیبی کارشناسان ارشد خود را فوری به آنجا بفرستند و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار لیبی قرار دهند. آنان حتی دوربین های مادون قرمز را که برای دید در شب استفاده می شود، سفارش دادند.

در همین راستا، روزنامه «یدیعوت آحارنوت» نیز با اشاره ای به این خبر، در تحلیلی نوشت: بررسی های انجام شده، نشان می دهد رابطه خاندان «قذافی» با اسرائیل، روز به روز در حال گسترش است و این گسترش رابطه از سوی «سیف الإسلام قذافی» در حال انجام شدن است. حکومت لیبی حاضر است میلیاردها دلار برای حفظ این رژیم هزینه کند.

گفتنی است، پیش از این نیز برخی رسانه ها از رهسپار شدن شماری کارشناس اسرائیلی به لیبی با یک هواپیمای اختصاصی خبر داده بودند.

در همین باره، برخی منابع غیر رسمی مدعی شدند، فرزند دیکتاتور لیبی در خلال این سفر کوتاه، درباره «امام موسی صدر» نیز مذاکراتی با صهیونیست ها داشته است؛ هر چند اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده، در صورت درستی این ادعا، می توان آن را نشانه ای مبنی بر زنده بودن «امام موسی صدر» دانست./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.